שאלה דחופה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה דחופה
    ff
    03/12/2011

    שלום בוקר טוב

    אני בשבוע 22 עם תאומות לאחר IVF
    אני בשבוע וחצי האחרונים התחלתי להרגיש בצדי הבטן ולפעמים למטה כמו דחיפות כאלה ואני מבינה שזה התאומות שזזות. במשך היום אני בקושי מרגישה אותן אני מרגישה אותן יותר בשעות הלילה שאני הולכת לישון או כשאני ישנה. אני נימצאת בשמירת הריון מהקאות ובחילות מרובות ויכלות עמידה על הרגלים.
    יש לי שאלה שדי מטרידה אותי ביום חמישי האחרון התעצבנתי נורא וצעקתי כמו שבחיים לא התעצבנתי וצעקתי, אני כל הריון לא התעצבנתי או צעקתי כמו שצעקתי ביום חמישי האחרון וכתוצאה מכך התחלתי לבכות ולבסוף הקאתי ולקח לי הרבה זמן להרגע מבכי. חשוב לי לציין שבחודש האחרון אני מרגישה יותר טוב מבחינת הקאות ואני בקושי בקושי מקיאה פעם אחרונה שהקאתי היה לפני שבוע...מאז יום חמישי אני מרגישה אותן בבטן ואני עדיין מרגישה את הדחיפות שהרגשתי אבל לא כמו בהתחלה אני מרגישה פחות.
    השאלה שלי בגלל שככה התעצבנתי וצעקתי יכול לקרות משהו לתאומות? יכול להיות איזה שהוא נזק לתאומות?

    תודה רבה והמשך יום טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה דחופה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה דחופה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    03/12/2011

    לא אין קשר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו