הריון וסקלרודרמה קרסט

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון וסקלרודרמה קרסט
    טלי
    28/01/2012

    רופאים נכבדים שלום .

    לפני שנתיים וחצי בעת היותי בשבוע35 של ההריון, פרצה אצלי סקלרודרמה .
    אני במעקב מאז (ילדתי בשבוע 36 ) ויש לי סקלרודרמה מוגבלת מסוג קרסט .
    כל הבדיקות שלי תפקודי ריאות , אקו לב , סי.טי חזה , לחץ דם , נאורולוג - הכל תקין .
    אני כל שלושה חודשים עושה את הבדיקות הללו . כרגע יש לי רק בעייה של תופעת ריינו באצבע אחת עם כיב . מתכוונת לקחת טיפול איליומדין.
    אני מאוד מתלבטת לגבי הריון נוסף, (יש לי רק ילד אחד) הייתי רוצה לדעת:
    1. האם יש לכם ניסיון עם נשים שהיה להם קרסט והם הרו עם המחלה ?
    2. האם לדעתכם יש סיכוי להתפרצות והתגברות הממחלה בעקבות הריון במהלכו או אחריו?
    3. האם בנוסף למעקב ראומטולוגי , דרושה שמירת הריון ?
    בבקשה על תפנו אותי לפורום ראומטולוגיה מכייון
    שהייתי אצל מס' ראומטולוגים , שמעתי מס' תשובות אבל רובם אמרו שאין להם כ"כ ניסיון עם נשים הרות מכייון ש א' -זוהי מחלה נדירה
    ב' -היא פורצת בגיל יחסית מבוגר , כשנשים כבר מפסיקות להרות .
    נא התייחסותכם ותשובתכם
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון וסקלרודרמה קרסט

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון וסקלרודרמה קרסט - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    29/01/2012

    יש מעט נשים עם תסמונת קרסט והריון
    לצורך תכנון ההריון אנא פני למרפאה להריון בסיכון גבוה או לרופא המתמחה בכך
    בד"כ ההריון אינו מחמיר המחלה
    במידה ומעוניינת תאמי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו