מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון מחוץ לרחםדניאלה18/02/2012
שלום,
אני בת 38 (ללא ילדים או הריונות קודמים) הייתה לי הזרעה שלוותה בזריקות גונאל ונרות פרוגסטרון כתמיכה והסתיימה ביום חמישי בהריון מחוץ לרחם ((שבוע 5+4).
צילום הרחם שנעשה לפני חודשיים היה תקין כמו כן לא היו לי דלקות באגן בעבר- למה זה קרה לי אם כך - ניתן לדעת ?
כמו כן ההריון הסתיים בזריקת מטוטרקסט ביום חמישי,
היום בבוקר התעוררתי עם סחרחורת ויש לי כל היום כאב בטן (לא חזק) אבל עדיין מטריד בבטן התחתונה באיזור האגן,הגזים בבטני יוצאים אך בכאב, סוג של לחץ בבטן התחתונה, הייתי בבוקר בבי"ח עשו לי אולטראסאונד ,בדיקת שתן וספירת דם כולל הומוגלובין ,התוצאות היו כנראה בסדר כי לאחר מספר שעות שחררו אותי הביתה ואמרו לי לעשות מעקב בטא במהלך כל החודש, אך אני עדיין מוטרדת בגלל כאבי הבטן באיזור האגן.
האם כאבים אלו נורמליים לאחר מטוטרקסט או שאני מפתחת איזו דלקת בחצוצרה או בתוספתן? (אני כבר לא יודעת מה יש לי ולאיזה רופא בכלל לפנות ..)
אשמח לחוות דעת בהקדם.
תודה ושבוע טוב.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מחוץ לרחם - תגובה
ד''ר אלי רימון18/02/2012מציע שתפני לבדיקה אצל רופא הנשים המטפל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההירון מחוץ לרחם
דניאלה20/02/2012תודה לאל כאבי הבטן כמעט חלפו (את הזריקת מטוטרקס) קבלתי לפני 72 שעות והיום אני ובעלי קיימנו יחסי מין לא מלאים כלל ,רק בנגיעות ...(ללא חדירה כלל אך עם אורגזמה שלי),
האם זה מסוכן להחלמה שלי ועשינו משהו שלא היינו צריכים לעשות?
תודה מראש על תשובתך,
דניאלה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההירון מחוץ לרחם - תגובה
פרופ' יריב יוגב20/02/2012לא
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון מחוץ לרחם-בעייה עם הבטא - תגובה
פרופ' יריב יוגב21/02/2012זה לא הפורום הנכון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
