נופלת בין הכיסאות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • נופלת בין הכיסאות
    חנה
    04/04/2012

    יש לי בעיית כאבי גב עוד מתחילת השליש השני להריוני המגבילה אותי בתנועה ומקשה על רגל ימין (גם יצאו לי דליות עקב העומס)
    כרגע, אני נמצאת בשבוע 33 להריוני
    אורטופד בדק אותי וחושש לדלקת אך לא ניתן לטפל בה היות ואני מתקדמת בהריוני.
    ביקשתי מרופא נשים למלא עבורי טפסים לשמירת הריון אך הוא אמר שהאורטופד ימלא היות והבעייה קשורה לתחום לו.
    עכשיו התברר לי שאת הטופס רק רופא נשים יכול למלא.
    מה אני יכולה לעשות ואיך להתנהל מול הרופא?
    האם רופא נשים חייב ומחוייב למלא לי טופס באם אמציא עבורו אסמכתא מאורטופד, או שהתשובה שלו אומרת לי לא פשוט מאוד? או שיש פיתרון אחר?
    עליי לציין שהפסקתי לעבוד רק מהשבוע ה31 כי הקש שבר את גב הגמל ולא יכולתי עוד.
    בינתיים אני מנצלת ימי מחלה שצברתי בגלל הוותק בעבודתי אבל זה לא יספיק לי עד לתאריך הלידה המשוער.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    נופלת בין הכיסאות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נופלת בין הכיסאות - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/04/2012

    רופא הנשים בלבד מוסמך למלא שמירת הריון אך איננו חייב אם לא השתכנע בצדקת התביעה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו