בדיקת מי שפיר תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בדיקת מי שפיר תאומים
    ל
    30/04/2012

    שלום רב, אני בהריון תאומים שבוע 16 + בת 31. הריון שני-יש לי ילד בן שנה בריא.
    לאחר בדיקת שקיפות עורפית בשבוע 11 אצל רופא נשים עם מיכשור אולטרסאונד לא תלת מימד נאמר לי שהתוצאות לא מרשימות לעובר 1 היה 2.6 ולשני 3.4 הוא לא בדק עצם אף. בשיקלול עם הגיל והתוצאות היה 1-310 ו 1-10 אציין שהבדיקה ערכה המון זמן 40 ד"ק העוברים לא היו בתנוחה שניתן ממש לבדוק והרופא הראה סימני לחץ ולא היה רגוע לאחר זמן מה הוא פשוט נראה שוויתר. והמליץ על בדיקת מי שפיר. לאחר שבוע החלטתי שאני עושה את הבדיקה אצל רופא פרטי עם מכשור תלת מימד מומחה לשקיפות וסקירות. את הבדיקה הוא עשה ביעלות רבה הסביר כל דבר שיתף וסיים תוך 15 שעה את שני העוברים. התוצאה היתה לעובר 2.4 ולשני 2.8 בנוסף נצפה עצם אף. התוצאות עם השקלול של הגיל היו 1-798 ו 1-423 . ושאלתי היא כזו:
    אני מאוד מתלבטת לעשות מי שפיר,העוברים חולקים שלייה אחת ויש מחיצה מאוד מפחיד אותי לשבש את ההריון כתוצאה ממי שפיר. האם לפי הבדיקות כדאי ומומלץ לעשות מי שפיר. הבדיקה בעוד שבוע ואני לא רגועה ממנה. מחפשת מענה שיכול להרגיע אותי להגיע להחלטה .
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בדיקת מי שפיר תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בדיקת מי שפיר תאומים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/05/2012

    אכן החלטה לא פשוטה
    בודאי הפנו אותך ליעוץ גנטי לשמוע הסבר מפורט
    לדעתי ערכי השקיפות חריגים ביחס למה שאנחנו רואים
    לדעתי כדאי לעשות מי שפיר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו