מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- המטומה ברחםמירב29/05/2012
שלום, אני בת 32, הריון ראשון הפלה לאחר דימום בשבוע 7, הריון שני עם דימום קל בשבוע 8 שנפסק ושאר ההריון תקין, לידה תקינה. כעת אני בשבוע 12+5, לפני שבועיים וחצי היה לי דימום מאסיבי מאוד שנפסק , מאז אין דימומים חיצוניים אך נשארה המטומה גדולה ( 60 מ"מ על מ"מ- נמדד שבוע שעבר), השקיפות תקינה. ההמטומה מעל הצוואר בקיר האחורי והשיליה קידמית.
הרופא המטפל המליץ על מנוחה.
1. האם חוץ ממנוחה יש עוד משהו שניתן לעשות, הורמונים, בדיקת קרשיה וכו'?
2. מה הסיכון להפלה (סטטיסטית) או לפגיעה בהתפתחות העובר, האם העובר יכול להיפגע?
3.באיזה תדירות יש ללכת למעקב ומתי מצפים שההמטומה תקטן.
4. במידה ולאחר הסקירה ( עוד שבועיים) ההמטומה לא קטנה האם יש לשקול לעשות הפלה, מה ניתן לעשות.
5. האם אני צריכה להיות במעקב אצל מומחה להריון בסיכון גבוה או להמשיך אצל הרופא המטפל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר המטומה ברחם - תגובה
ד''ר אלי רימון29/05/2012
1. האם חוץ ממנוחה יש עוד משהו שניתן לעשות, הורמונים, בדיקת קרשיה וכו'? אין טיפול יעיל
2. מה הסיכון להפלה (סטטיסטית) או לפגיעה בהתפתחות העובר, האם העובר יכול להיפגע? העובר לא נפגע אלא אם מתפתחת הפלה
3.באיזה תדירות יש ללכת למעקב ומתי מצפים שההמטומה תקטן. פעם בשבועיים, לוקח שבועות עד שתקטן
4. במידה ולאחר הסקירה ( עוד שבועיים) ההמטומה לא קטנה האם יש לשקול לעשות הפלה, מה ניתן לעשות. - לא, להמתין בסבלנות
5. האם אני צריכה להיות במעקב אצל מומחה להריון בסיכון גבוה או להמשיך אצל הרופא המטפל. בשלב זה ניתן להמשיך מעקב רופא מטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמטונה ברחם
מירב29/05/2012תודה רבה על תשובתך המהירה והמפורטת, מה הסיכוי שההריון ימשיך כשורה, מה הסיכוי להפלה?
תודה , מירב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמטונה ברחם - תגובה
ד''ר אלי רימון30/05/2012רב הסיכויים שתספג
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם פרפקציוניסטים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



