בהריון ראשון עם סכרת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בהריון ראשון עם סכרת הריון
    הריונית 1
    20/06/2012

    שלום, אני בשבוע 32, מטופלת במרפאת סכרת הריון כבר חודש מאז שנודע שיש לי סכרת הריון,
    (או יותר נכון אי סבילות לסוכר או משהו כזה)
    אני בודקת סוכר 4 פעמים ביום, ערכי הצום שלי תמיד תקינים, אני מטופלת בעזרת דיאטה בלבד.
    בשבוע האחרון התחלתי את הבוקר עם קפה ו2-3 עוגיות ללא סוכר, ללא בדיקת דם , ואכילת ארוחת בוקר שעתיים לאחר מכן בערך.
    לא היה לי מושג שאומנם אין סוכר בעוגיות האלה , אך יש מרכיב מסוכן אחר שנקרא פולידקסטרוז, שהוא לפי מה שגוגל אומר הינו סוכר לכל דבר.
    מיד הפסקתי לאכול מהעוגיות, והיום עשיתי בדיקה , אכלתי עוגיות עם הקפה ובדקתי כעבור שעה את הסוכר ויצא גבוה להחריד. 148.
    האם עשיתי נזק בזה שהתחלתי כך את הבוקר במהלך השבוע האחרון? כמובן שזה לא היה בידיעה, אך עכשיו אני מאד בפאניקה ממה שאולי עשיתי לעוברית שלי...
    אני משתדלת לאכול נכון ומסודר כל היום, ערכי הסוכר שלי ב90 אחוז תקינים כל הזמן.
    האם עשיתי נזק בלתי הפיך? מה זה אומר בעצם שאכלתי עוגיות "ללא סוכר" במהלך 5 ימים בערך..?
    אשמח לתשובה, תודה רבה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בהריון ראשון עם סכרת הריון - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    20/06/2012

    לא עשיתת נזק בלתי הפיך
    המנעי המעוגיות הללו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו