האם יאשרו לי שמירה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם יאשרו לי שמירה?
    אלה
    18/07/2012

    שלום רב,
    הקדמה: מילדות אני סובלת מרפלוקס דו צדדי בכליות ופילונפריטיס.
    בהריון הראשון הוכנס סטנד שהוחלף במשך הריון. היו לי כאבים מאוד חזקים, אושפזתי מס' פעמים באורולוגיה. לאור כך רופא נשים המליץ על שמירה. השמירה אושרה ע"י ביטוח לאומי.
    לפני שנכנסתי להריון השני, (היום אני בשבוע 12) הוחלט ע"י אורולוג להכניס סטנד, ע"מ שלא אצטרך לעבור הכנסת סטנד במהלך הריון ללא הרדמה (זה מה שעברתי בהריון הראשון)
    כבר בשבוע 7-8 התחילו שוב כאבים חזקים בכליה. בקושי יכולתי לעבוד - לפעמים הייתי נשארת בבית מהבוקר בגלל הכאבים ולפעמים הייתי משתחררת הביתה באמצע משמרת כי ממש לא הרגשתי טוב.
    בשבוע 10 רופא נשים טען שבמידה ואורולוג ימליץ לי על שמירה, הוא ימלא את כל הטפסים לשמירה.
    אורולוג אכן נתן לי אישור רפואי בו רשומה כל ההיסטוריה של הריון הקודם והמלצה להמנע ממאמצים פיזים.
    רופא נשים מילא את כל הטפסים.
    היום הייתי אצל רופא שיטפל בבמרפאה להריון בסיכון גבוה. הרופא אמר שרוב הסיכוים שלא יאשרו לי שמירה כי אין סכנה לעובר.
    האם זה באמת נכון?
    האם הכאבים שלי לא סיבה מספיק מוצדקת לשמירה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם יאשרו לי שמירה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם יאשרו לי שמירה? - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    18/07/2012

    פני לרופא תעסוקתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו