חלבון עוברי בהריון בסיכון גבוה.

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חלבון עוברי בהריון בסיכון גבוה.
    אור
    31/10/2012

    שלום רב,בת 26 שבוע 21 פלוס 4 הריון ראשון.הנני מושתלת כליה כשלוש שנים,זוהי השתלה שניה על רקע mpgn.הריון עד כה תקין,כל הבדיקות כולל שקיפות עורפית תקינות.עשיתי בדיקת חלבון עוברי והתוצאה מדאיגה אותי,אשמח לתשובתך.A.F.P 0.81 HCG 2.66 mom, Estriol 1.28 mom.הסיכון הסטטיסטי ללידת תינוק עם תסמונת דאון לפי גיל 1/1300 משוקלל עם הבדיקה 1/610 וטריזומה 18 1/10000.אני ממש לחוצה בעיקר עם כל התרופות שהנני נוטלת מדי יום.הסיכון ללידת תינוק עם תסמונת דאון נראה לי גבוה יחסית לפי תוצאות הבדיקה.מה ניתן לעשות כעת?אני במעקב מרפאת השתלות והריון בסיכון בבלינסון אך התור שלי רק עוד שבועיים.אודה לתשובתך,האם להקדים התור?מה לעשות?האם הסיכון באמת כה גבוה?בתודה מראש,אור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חלבון עוברי בהריון בסיכון גבוה. - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    01/11/2012

    הסיכון איננו מחייב דיקור מי שפיר
    בכל אופן אם את מעונינת במי שפיר צריך ממש להזדקז כי את בשבוע 22 וכבר עכשיו מאוחר לדיקור

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו