צירים מוקדמים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • צירים מוקדמים
    חן
    19/11/2012

    צהרים טובים

    אני בהריון תאומים לא זהים שבוע 29+3.עקב הפרשה בצבע לא ברור פניתי למוקד שבוע שעבר ,שם בבדיקת מוניטור גילו צירים סדירים ושלחו אותי לבית חולים.הצוואר ארוך וסגור לכן נשלחתי הביתה ,עם דרישה למעקב ולמנוחה.כעת שבוע אחרי ,עדיין צירים במוניטור והצוואר ארוך וסגור.שוחררתי גם כעת מבית החולים עם המלצה למנוחה ולמעקב.
    רציתי לשאול:
    1.באיזו תדירות עלי להיות במעקב(מוניטור ואולטרה סאונד)?
    2.מה ההגדרה המדויקת ל"מנוחה" ?איני רוצה לסכן את העוברים.אני עובדת בעבודה משרדית
    3.האם יש סיכוי למשוך את ההריון עד לחודש תשיעי או שאולי רצוי לקבל משהו להפסקת צירים או הבשלת ריאות?
    עלי לציין כי ילדתי בניתוח קיסרי לפני למעלה מ12 שנה.לאחריו ,לידות טבעיות.
    האם יש סיכון יתר בצירים המוקדמים? האם ישנו סיכוי ללדת בלידה רגילה את התאומים?

    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צירים מוקדמים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צירים מוקדמים - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    21/11/2012

    1. אחת לשבוע או בהחמרת בכאבים
    2. הימנעותצ ממאמצים מוגברים
    3. קשה לנבא ע"ס הנתונים שסיפקת
    4. התיעצי מול ביה"ח בו אמורה ללדת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו