מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריון בסיכון לפני ניתוח קיסרידניאלה01/01/2013
שלום אני בת 37.5 נמצאת בשבןע 38 . בעברי לפני כשש וחצי שנים ניתוח קיסרי חירום עקב רעלת הריות קשה ולחצי דם שנותרו גם לאחר ההריון וטופלו בנורמיטן
כשנה לאחר הלידה אובחנתי כחולה בתסמונת דמויית לופוס ואני מטופלת בפלקוניל כ- 400 מ"ג ביום . במהלך ההריון לפני כשבועיים הייתי מאושפזת עם לחצי דם גבוליים לבסוף שוחררתי ואני נמצאת במעקב יותר צמוד של איסוף שתן ובדיקות דם.
במהלך ההריון הזה אני מטופלת בפלקוניל וטופלתי באספירין 75 מ"ג . לאחר התלבטויות רבות כדי לא לקחת סיכון ולהסתכן בעוד ניתוח חרום החלטנו על ניתוח אלקטיבי שיבוצע בעוד כחמישה ימים
שאלתי היא:
א. נאמר לי שמכיוון שבניתוח הראשון לפני כשש וחצי שנים לא שמו לי את האינטרסיד רשת המונעת הידבקויות אז בניתוח הנוכחי אין טעם לשים כי זה לא ימנע את ההדבקויות האם זה נכון? או שכדאי להתעקש?
ב. בבדיקות הדם האחרונות ה- משלימים C3
ירד ל- 42 אצלי הוא תמיד נמוך אבל ירד עוד וכמו כן ה- c4 ירד עוד הוא בדרך כלל 30
ועכשיו ירד ל-20 . האם זה מצביע על בעייה לבצע את הניתוח? וקושי בהחלמה? (אלו מדדים שבדקו בהקשר ללופוס )או שאין קשר
ג. בבדיקת הדם Alk-phosphat התוצאה הייתה 152 כאשר לפני כשבועים הייתה 142
מעבר לזה תפקודי כליות וכבד תקינים
ד. ה- Igg 575 - כאשר המינמום ה600 האם זה מסכן אותי יותר לזיהומים? לאחר הניתוח?
מעבר לזה הכל יחסית תקין כולל גולוקוז טסיות דם שקיעת דם המוגולובין
אשמח לתשובה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון בסיכון לפני ניתוח קיסרי - תגובה
פרופ' יריב יוגב02/01/2013שיהיה בהצלחה
לא בהכרח צריך לשים אינטרסיד
בדיקות הם תקינות
אין יותר סכוי לזיהום* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם קמצנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)