תאומים זהים- קיסרי או לידה רגילה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תאומים זהים- קיסרי או לידה רגילה
    אורלי
    24/03/2013

    שלום, אני בשבוע 36 להריוני עם תאומים זהים בשק אחד עם שילייה אחת (מונוכרוניים ביאמניוטים), במעקב להריון בסיכון גבוה. הומלץ לי ע״י הרופא שאיתו אני במעקב, לקבוע ניתוח קיסרי לשבוע 37 בערך וללדת. אני אמרתי שאני מעדיפה לידה רגילה אז הוא המליץ לי שאתחיל לעשות פעילות גופנית וכל מיני דברים טבעיים על מנת לזרז לידה טבעית כי הוא מעדיף שלא לעשות זירוז שהוא לא טבעי בתאומים זהים. לסיכום, הוא לא ממליץ להשאיר אותם ברחם מעבר לשבוע 37 כי הוא טוען שיש בכל סיכון עצום לתאומים. אני מאוד רוצה לשמוע דעה נוספת, אם קיימת , כי שמעתי על נשים שילדו לידה רגילה ען תאומים זהים בשבועות יותר מתקדמים , וגם כי אני יודעת שכל יום ברחם , במיוחד בתאומים, חשוב מאוד. אודה מאוד לתשובתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תאומים זהים- קיסרי או לידה רגילה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    26/03/2013

    עדיף ללדת לפני שבוע 37 ויש הממליצים ב-36 שבועות מחשש למצוקת עובר
    לידה רגילה או ניתוח - תלוי במצגים, משקלים, לידות קודמות וכו ולכן יש צורך להועת ברופא במרפאת טרום לידה בבית החולים בו תלדי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו