האם אצטרך תמיכה בהריון הקרוב

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם אצטרך תמיכה בהריון הקרוב
    אורית
    08/04/2013

    שלום רב ,
    אני בת 32 עם הריון ראשון תקין ברובו(למעט דימום אפיזודי בשבוע 25).
    פקיעת קרומים וירידת מים בשבוע 32, השגחה לשבוע בהיי ריסק והתפתחות לידה ספונטנית שבוע לאחר מכן. לידה רגילה תינוקת במשקל נמוך 1410 גרם. כחודש שהייה בפגיה לצורך עליה במשקל.
    היום כמעט שנתיים אחרי הלידה, מנסים להרות. אחרי ניסיון שני ,נקלטתי ,נצפה דופק בשבוע 6 ובשבוע 7 התרחשה הפלה טבעית(לפני שבועיים). בעוד חודש חזרה לIUI.
    כרגע נשלחתי לברור קרישיות יתר ואלו התוצאות שהתקבלו עד כה:
    PT (Seconds)11.6
    I.N.R 1
    PTT sec 26.5
    cardiolipin IgG Ab 1.9GPL U/ml
    Cardiolipin IgM Ab 5.4MPL U/ml
    Beta 2 Glycoprotein 1 IgM 6.6 U/ml
    נשאלת השאלה אם בנתונים האלה עד כה, אצטרך תמיכה של אספרין , קלקסן או ייתכן רק פרוגרסטרון.
    לאור העובדה שהתווספה למשוואה הפלה טבעית ,ייתכן שאקבל מדלל דם כולשהו עוד בשלב ההפריה?
    אנא תשובתך בהקדם, להרגעת נפשי.
    רוב תודות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האם אצטרך תמיכה בהריון הקרוב - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    10/04/2013

    הבדיקות שצרפת חלקיות לגבי הקרישיות
    לא ניתן לקבוע על סמך הנתונים שציינת
    מציע שתגשי ליעוץ מסודר אצל רופא הריון בסיכון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו