מיעוט יש שפיר .

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מיעוט יש שפיר .
    תהילה
    21/04/2013

    קודם כל תודה על הפורום המדהים הזה.
    היו חזרתי ממרפאה להריות בסיכון גבוה ואני ממש מוודאגת.
    רקע:
    בת 31 הריון שני ,יש בבית ילד בן 11 לידה טבעית בשבוע 40.
    כרגע בשבוע 30 . משבוע ה15 יש לי אלרגיה מטורפת פריחה וגירודים בכל הגוף.
    שותה סטרואידים פרידניזון כל פעם מעלה ומורידה מינון ברגע שמעלה את המינון אין אלרגיה ברגע במורידה ל15 או עשר ישר כולי פריחה ומגרדת.
    בגלל האלריגה אני נמצאת במעקב במרפאה לסיכון גבוה.
    כל שבוע אני במעקב של לחץ דם וחלבון בשתן .
    הכל תקין ,גם הסוכר תקין .
    חלבון עוברי תקין וגם סקירת מערכות יצא תקינה .
    עד עכשיו כמות מי שפיר הייתה תקינה .
    לפני חודש היה 9 שזה גבולי עשיתי אחרי כמה ימים והיה 11.
    היום עשיתי ויצא 7.2 שזה כבר מיעוט .
    מאוד דואגת!!
    רופא אמר שזה יכול להיות בעיה כרומוזומלית (אפשר לעשות בדיקת מי שפיר )
    יכול להיות שזה בעיה בדרכי השתן וכליות שלח אותי לעשות סקירה של כליות.


    מאוד מפחיד אותי המיעוט הזה ומה יהיה בהמשך!
    כרגע עובר שוקל 1670 (שבוע 30)
    מפחידות אותי מאוד הסיבות למיעוט .
    אולי זה בגלל שאני לוקחת סטרואידים 4 חודשים?
    או בגלל שבזמן אחרון שתיתי קצת מים?
    תודה רבה לתשובה ,כי אני ממש דואגת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מיעוט יש שפיר .

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מיעוט יש שפיר . - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    22/04/2013

    באמת קשה לאמר אך הדברים שנאמרו נכונים ויכולים לשלול בעיות ידועות
    ברב המקרים התוצאות טובות במיוחד בהתחשב בזה שהעובר שלך במשקל תקין

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו