שאלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה
    נעם
    27/04/2013

    שלום,
    אני בשבוע 8 אחרי שנה וחצי טיפולי פוריות. היו לנו שני עוברים עם דופק ובבדיקה האחרונה אחד הפסיק להתפתח ואיבד דופק אז יש לנו עובר אחד בגודל תקין ועם דופק.
    בטיפול האחרון - שהביא להריון הזה - היה לי גירוי שחלתי חמור שהתחיל כבר מיום השאיבה. הייתי מאושפזת שלוש פעמים עם מיימת קשה ושאבו פעמיים נוזלים - כל פעם ארבעה ליטר.
    אני בבית מאז השיחרור מהאישפוז. המצב משתפר לאט לאט - המיים יורדים. אבל השחלות עדיין מאוד מוגדלות.
    רופא הפוריות שלנו הפנה אותנו למעקב הריון בסיכון. מה הסיבה לכך שאני מוגדרת בסיכון? ממה שעד עכשיו קראתי, הבנתי שהגירוי השחלתי לא מאיים על ההריון.
    שאלתי את הרופא פוריות והוא ענה - "אני רוצה שתיהיי במעקב יותר מהריון רגיל" ולא פירט.
    האם זה נהוג שהריון שמלווה בגירוי יתר שחלתי כמו שלי יוגדר כהריון בסיכון?
    וההבדל מהריון רגיל זה תכיפות גבוהה יותר של בדיקות?
    תודה וסליחה על השאלה הארוכה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    27/04/2013

    גרוי שחלתי קשור חאירועי טרומבוזיס בהריון
    בנוסף הפחתה טבעית של עובר אחד מעמידה בסיכון העובר השני מחשש לדלקת וזיהום

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה

    נעם
    27/04/2013

    תודה דוקטור.
    אני מניחה שבדיקת דם ואולטרסאונד יגידו אם יש לי את אחת הבעיות שהזכרת.
    התור שניקבע לי לרופא שיעשה איתי את המעקב להריון בסיכון הוא ביום ראשון הבא (אהיה בשבוע 9.5), עוד שבוע.
    האם זה לא מאוחר קצת במידה וכן יתפתח זיהום/דלקת בגלל העובר שמת או טרומבוזיס?
    האם כדאי לנסות לפני ראשון הבא לבדוק שהכל בסדר?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו