מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הפחתת תאוםשרון09/09/2013
שלום,
אני בהריון מספר 3, תאומים לא זהים, ספונטני, שבוע 29. 2 הריונות קודמים ספונטנים תקינים לחלוטין, לידות רגילות ובמועד של ילדים בריאים (טפו טפו).
אנחנו במעקב אחר עובר ימני עם ממצאים, כאשר האבחנה הסופית תוכל לנוע בין עובר בריא עם ריאה שמאלית מעט קטנה ולבין קטסטרופה (בקע טבורי שגורם לקיבה דחוקה בבית החזה, ריאה היפופלסטית ולב אסימטרי). כרגע לא רואים תסריט קשה ב- US ויש סימנים חיוביים (נצפו ורידי ריאה. קיבה נראית במקום תקין. באקו לב לא נצפה מום לבבי משמעותי. אם כי ריאה עדיין מעט קטנה והלב דחוק לשמאל תופס את מקומה).
מתוכננת לעבור MRI בשבוע 32, לאחריו נקבל הערכה מהמומחים ונצטרך לקבל החלטה..
אחרי כל החפירות לשאלות: אחרי 2 לידות בזמן (שבוע 41) וצוואר רחם עומד נכון לאתמול על 35מ"מ - האם שבוע 32 יהיה מאוחר מדי לביצוע הפרוצדורה? האם לאחר ביצוע הפעולה המדיניות היא להשאיר את האישה באשפוז? האם הלידה תהיה בהכרח בקיסרי? כרגע שניהם מצג עכוז. האם יש ליווי פסיכולוגי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר סליחה התכוונתי לבקע סרעפתי
שרון09/09/2013* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההפחתת תאום - תגובה
פרופ' יריב יוגב25/09/2013אינני יודע באיזה בי"ח את מטופלת
אני מניח שה MRI יתבצע בתה"ש או באיכילוב
הסיכוי ללידה מוקדמת חאור אורך הצוואר נמוך אך יש לזכור כי מדובר בהריון תאומים. שבוע 32 נראה לי זמן שקול וראוי לקבלת ההחלטה
במידה ועושים הפחתה המטרה לאחר 2 לידות רגילות לאפשר לך לידה נוספת נרתקית אך בתלות של מספר גורמים ולכן כדאי לבצע ייעוץ מקדים
ברור שאם העובר הבריא הינו העובר המוביל והוא יישאר במצג עכוז סיום ההריון יהיה בניתוח קיסרי
בוודאי שיש ליווי נפשי לתהליך כה קשה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



