דימום שבוע 9

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דימום שבוע 9
    גליה
    31/12/2013

    שלום רב אני מתקרבת ל 40, אני בהריון 5 לאחר 3 הפלות רצופות שבוע 7-8 שלא נצפה דופק , כיום אני נמצאת בשבוע 8 ואתמול החלו דימומים קלים מלווים בקרום , לא בכמויות .. הדימום ורדרד .. ( סליחה על התיאור ) לאחר בדיקה היום במוקד נשים אצל הרופא לא נצפה דופק ולאחר המתנה לרופא בהריון בסיכון נצפה דופק תקין ומתאים לשבוע ..אני נוטלת אספרין 100 .. צורכת גם אומגה 3 .. 2-3 ליום .. יש לי כאבים בגב התחתון .. אני נחה המון ושוקלת האם יש צורך להיות בשמירת הריון .. ? ולמה יש דימומים הרופאה אמרה שהיא לא רואה שום דבר חריג ושהכל תקין .. אבל בכל ז׳את זה מדאיג אותי ואני לא שקטה .. כל פעם שיש לי כאב חד בגב התחתון יש לי דימום קל .. האם אני צריכה להיות במעקב של הריון בסיכון ? האם יש אולי קשר לשילוב שלה אספרין והאומגה .. אספרין קיבלתי כהמלצה של המטולוג לאחר שקופרמינץ המליץ לי להזריק קלקסן . המונולוג לא ראה בעיה של קרישיות יתר ולכן התפשרנו על אספרין.. אשמח לתשובה תודה גליה ..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דימום שבוע 9

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דימום שבוע 9 - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    12/01/2014

    לא ניתן על סמך הכתוב לגבש המלצה
    מציע כי תפני לייעוץ מסודר לצורך קביעת מדיניות טיפול

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו