מספר נמוך מאד של טסיות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מספר נמוך מאד של טסיות
    מתלבטת
    23/04/2014

    שלום,

    אני בשבוע 28 +2 הריון ראשון וקיבלתי כעת תשובה לבדיקת דם שעשיתי היום בבוקר- מספר הטסיות שלי הוא 65.9! לפני ההריון הטסיות היו בסביבות 130 (כבר מספר שנים שאני מתנדנדת בין 130 ל-150) ומאז תחילת ההריון חלה התדרדרות: 130 > 120 > 91 > 80 > 65.9.
    מכיוון שיש לי עוד זמן עד הלידה (בערך 12 שבועות) רציתי לדעת האם יש דרך להעלות את הטסיות? וכיצד עושים זאת? (עירוי / אשפוז / כדורים)?
    האם מצב זה מסוכן לעובר/לי? (מבחינת דימומים / לידה מוקדמת / סיבוכים אחרים וכו')?
    בנוסף, הבנתי שלא ניתן לקבל אפידורל במצב שכזה. האם יש חומרים אחרים שטובים למניעת כאב (חוץ מטשטוש או גז צחוק שלא ממש יעילים)? אני ממש מתלבטת האם לבצע ניתוח קיסרי שכן סף הסבל שלי הוא אפסי, כל דבר קטן כואב לי ואיני מתמודדת טוב עם כאבים.
    שאלה אחרונה- האם מרפאות להריון בסיכון גבוה מקבלות נשים במצבי? ואם כן- איך מתחילים את התהליך?
    אודה לתשובתכם המהירה. אני בלחץ נוראי!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מספר נמוך מאד של טסיות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מספר נמוך מאד של טסיות - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    24/04/2014

    יש צורך בברור לסיבה למספר הטסיות הנמוך בשלב זה של ההריון
    ההחלטה לגבי אופן הלידה צריכה לקחת בחשבון אפשריות נוספות לאילחוש פרט ךאילחוש אפידורלי
    ההחלטה לטיפול תרופתי תלויה באבחנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו