העמסת סוכר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • העמסת סוכר
    רבקה
    21/05/2010

    שלום. אני בתחילת שבוע 25 בהריון שלתאומים mc ba. אני עדיין מקיאה, ומקבלת אומפרדקס בניסיון להקל על כך.

    1. במהלך בדיקת העמסת סוכר 50 מג אני מקיאה את תמצית הסוכר. האם מותר לי לקחת פרמין לפני הבדיקה, מבלי שהדבר יפגע בתוצאותיה?
    2. במידה ואקח פרמין, האם אוכל לערוך בדיקת תפקודי כבד, כליות וספירת דם באותו זמן?
    3. לעיתים בשבועות האחרונים אני חשה תחושת לחץ בחזה מלווה בתחושה של החסרת פעימה או שינוי קצב ודפיקות חזקות. האם התופעה נורמלית?


    בתודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    העמסת סוכר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרבקה

    ד''ר אלי רימון
    22/05/2010

    . במהלך בדיקת העמסת סוכר 50 מג אני מקיאה את תמצית הסוכר. האם מותר לי לקחת פרמין לפני הבדיקה, מבלי שהדבר יפגע בתוצאותיה? כן
    2. במידה ואקח פרמין, האם אוכל לערוך בדיקת תפקודי כבד, כליות וספירת דם באותו זמן?כן
    3. לעיתים בשבועות האחרונים אני חשה תחושת לחץ בחזה מלווה בתחושה של החסרת פעימה או שינוי קצב ודפיקות חזקות. האם התופעה נורמלית? קשה לאמר, יש לפנות לרופא לבדיקה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו