מס' שאלות-קרישיות יתר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מס' שאלות-קרישיות יתר
    דקלה
    06/07/2010

    שלום,
    בת 34.5 הנני סובלת מקרישיות יתר: פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט, MTHFR הומוזיגוט (הומוציסטאין נמוך) ופרוטאין C נמוך מהנורמה (הבירור נעשה כי לאבי היה אירוע מוחי בגיל צעיר) . הריון ראשון לפני 4 שנים היה ללא מדללים (בהמלצת המטולוגית ד"ר אופירה סולומון). התינוק נולד בשבוע 40 במשקל 3.800 ק"ג. מס' ימים לאחר הלידה התפתחה רעלת הריון/ל"ד גבוה (לא היתה קביעה חד משמעית). בשל כך יש לי מס' שאלות:
    1. האם מחייב קלקסאן בהריון הבא?
    2. אני זוכרת בלידה הקודמת כשיצאה השלייה המיילדת אמרה שהיא ממש ענקית. על מה הדבר מעיד והאם יש השלכות על ההריון הבא?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מס' שאלות-קרישיות יתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מס' שאלות-קרישיות יתר

    פרופ' יריב יוגב
    07/07/2010

    1. אין הסכמה חד משמעית בין הרופאים המטפלים לגבי הצורך בקלקסן במקרה כמו שלך. הייתי ממליץ לחזור על רמת פרוטואין C במידה ונמוכה בשילוב עם פקטור 5 ליידן הטרוזיגוט הייתי נוטה לטפל בקלקסן. ללא קשר לכן.לא רעלת הריון ויל"ד בתום ההריון אלר לצורך הגנה בפני ארועים טרומבואמבוליים.
    2. חסר כל חשיבות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו