מרפאת הריון בסיכון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מרפאת הריון בסיכון
    לחוצה
    06/07/2010

    שלום,

    אני בהריון בשבוע 15 + 1 IVF+ICSI , עם דימומים לסרוגין משבוע 5 שנגרמו עקב המטומה.
    יש לי כאבים שמרגישים ממש כמו צירים (מתחילים מהגב לבטן , לעיתים באגן).
    ההמטומה גדלה וקטנה כל הזמן אך אינה נעלמת.
    בבדיקה במיון הומלץ לי לפנות למרפאת הריון בר סיכון וכן הפרופסור שמטפל בי באופן פרטי המליץ גם. רופא הנשים שלי נתן ללא חשק אך לאור ההמלצות הפניה להריון בר סיכון ורשם "עקב דימומים חוזרים" (הוא לא מוכן שאבדק אצלו באופן תכוף יותר מ 6 שבועות).

    1. האם מצב זה אכן מסכן את ההריון ומחייב השגחה כזו?
    2. האם כל מרפאה חייבת לקבל את ההפניה או שעליי לעשות עוד משהו (הפקידה "רמזה" לי שבגלל גיל ההריון, יש סיכוי ש"לא יקבלו אותי")?
    3. הבנתי מהבדיקה האחרונה שלא מחברים למוניטור בשלב זה ושאין מה לעשות גם אם אכן מדובר בצירים - האם כך הדבר?

    תודה מראש




    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    מרפאת הריון בסיכון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מרפאת הריון בסיכון

    פרופ' יריב יוגב
    07/07/2010

    קבעי תור באחת ממרפאות ההריון בסיכון גבוה
    במידה ומעוניינת ניתן גם לקבוע ייעוץ פרטני אישי באופן פרטי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו