מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שיליית פתח ועודסיגלית07/07/2010
שלום,
אני בשבוע 25,יש לי שיליית פתח מלאה.בנוסף סובלת מבצקות קשות וכאבי גב מטורפים מאוד החל משבוע 16.
הרופאה ביקשה ממני לחזור לבדיקת אולטרסאונד נוספת בסוף יולי(כאשר אכנס לחודש שביעי)ואז במידה ועדיין השלייה מוגדרת כפתח(רוב הסיכויים שכן)היא תפנה אותי למרפאה בסיכון ונקבע תור לניתוח קיסרי,היא גם במידת הצורך תוציא אותי כנראה לשמירת הריון.
לצערי קביעת תור למרפאה בסיכון בבלינסון זה דבר מאוד קשה(שמעתי מחברות שנתנו להן תור רק לאחר שהיו אמורות ללדת)ואם נניח אצטרך לקבוע ולא אצליח,מה האופציה הנוספת שלי?
בהנחה שתוציא אותי לשמירה,האם כל עוד לא אבקר שם,השמירה לא תאושר או שזה לא קשור?
מה בעצם הסיבה שהיא תפנה אותי לשם?כשהתקשרתי לשם סתם כדי לקבוע תור מראש,כי את ההפניה ממנה אקבל בעצם בתור הבא שלי לאחר האולטרסאונד הם טענו שאם מדובר בניתוח קיסרי אז התור שלי יהיה רק ב19.9-טרום ניתוח.
מה אוכל לעשות כדי לשריין כבר עכשיו תור למקרה שהיא תפנה אותי לשם?או שזה לא קריטי?
אשמח לעזרה,
סיגלית
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שיליית פתח ועוד
פרופ' יריב יוגב07/07/2010הפורום אינו ערוך לפניות פרטניות בנושאי תורים
דברי עם הרופאה המטפלת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאז שאלה מקצועית
סיגלית13/07/2010האם שיליית פתח הינה מסוכנת?ככל שמתקדם ההריון הסיכוי לדימום גבוה יותר?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשליית פתח
ד''ר אלי רימון13/07/2010הסיכון העקרי הוא דימום
לכן מתאמים יתוח לשבוע 38-39 בהתאם למדיניות בית החולים
אם מתרחש דימום משמעותי תנותחי מוקדם יותר* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



