מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תאומים תפר ודימומיםמור11/07/2010
שלום
הריון תאומים שבוע 14+0. שקים נפרדים שליות קידמיות. ישנה מחיצה ברחם, העוברים נמצאים בצד אחד בחלל גדול יחסית.
מהשבוע ה 7 סובלת מדימומים קלים, תחילה פעם בשבוע, כעת יום-יום.
הרופא שוקל לבצע תפר צווארי (כעת צוואר ארוך וסגור, לא משפכי 39 מ"מ)
שאלותי:
1) האם לדעתך תפר הוא דבר הכרחי למרות שהצוואר סגור וארוך?
2) האם הדימומים נובעים מהמחיצה? ממה יכולים לנבוע הדימומים בשלב זה?
3) במידה ואעשה תפר והדימומים יפסיקו, אין זה אומר שאין דימומים, אלא רק שהם לא יכולים לצאת בגלל התפר. זה לא מדאיג?
4) האם שילוב של מחיצה, תאומים ודימומים אינו מחייב שמירת הריון? מדוע הרופא לא נותן שמירה?
האם כדאי לפנות לרופא אחר?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפר
ד''ר אלי רימון11/07/2010) האם לדעתך תפר הוא דבר הכרחי למרות שהצוואר סגור וארוך? שאלה קשה, אינני משוכנע שתפר יועיל. יש צורך ביעוץ מסודר
2) האם הדימומים נובעים מהמחיצה? ממה יכולים לנבוע הדימומים בשלב זה?הדימומים קשורים לתהליך ההשרשה
3) במידה ואעשה תפר והדימומים יפסיקו, אין זה אומר שאין דימומים, אלא רק שהם לא יכולים לצאת בגלל התפר. זה לא מדאיג?הדימום יתנקז למרות התפר אך לא במלואו
4) האם שילוב של מחיצה, תאומים ודימומים אינו מחייב שמירת הריון? מדוע הרופא לא נותן שמירה?
האם כדאי לפנות לרופא אחר? לדעתי ההריון שלך בסיכון גבוה מאוד ללידה מוקדמת ואני הייתי מציע לשקול שמירת הריון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר רימון
אילנה11/07/2010ד"ר רימון
תודה על תשובתך.
1). כתבת שאינך בטוח שתפר יועיל. אם כן, מה יכול להועילבמצב זה?
2) האם לדעתך צריך לשקול שמירה מעכשיו או משלב מתקדם יותר?
תודה, מורן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתפר
ד''ר אלי רימון12/07/2010בנסיבות האלה כנראה שרק מנוחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם היפוכונדרים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)