תכנון הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תכנון הריון
    פ.
    11/07/2010

    שלום רב,
    אני שוקלת הריון נוסף, אך רציתי לדעת מה מומלץ לעשות כדי להערך בהתאם.
    בעבר ילדתי ב2004 בשבוע 39 בזירוז עקב חשד לIUGR (ילד נולד במשקל 2.5 ק"ג והכל בסדר איתו).
    לאחר מכן הייתה לי הפלה טבעית מוקדת סביב שבוע 8 בערך (לא הייתה התערבות רפואית).
    לאחר מכן ילדתי ב2007 בשבוע 31 בקיסרי עקב IUGR סימטרי (ילד נולד 700 גר').
    לאחר מכן ב2009 סוף סוף התפניתי וביצעתי בירור לקרישיות ונמצא LAC חיובי ב2 בדיקות בהפרש של 3 חוד'. המטולוגית אמרה שזה מצביע על APLA בהתייחס להסטוריה של IUGR. אמרה שכשאהיה בהריון עליי לפנות אליה לקבלת קלקסן.
    כמו כן, תוך בבירור קרישיות לראשונה הייתה לי ירידה בPLT שהגיע עד לרמה של 33 ועלה בחזרה ל135 מעצמו. מאז עשיתי ספירת דם למעקב לאחר חצי שנה וערך PLT היה 102.
    עכשיו עשיתי ספירת דם סתם לידע כללי ושמתי לב ששוב PLT הוא 109. כמו כן למרות שהמגלובין מראה לי בנורמה, שאר הערכים כמו IRON, פריטין, MCV, MCH נמוכים. הבנתי שזה יכול להעיד על אנמיה.
    לאור הסיפור הארוך הזה, רציתי לשאול מה מומלץ לנו כזוג לעשות לפני ההריון? למה לשים לב? למי לפנות? מה לבדוק? מה הסיכונים? מותר להתחיל לנסות להכנס להריון? מומלץ לוותר על הרעיון בכלל?
    תודה מראש על המידע.
    פ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תכנון הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בסיכון

    ד''ר אלי רימון
    12/07/2010

    כדאי לפנות לפני הריון לרופא הריון בסיכון לתכנון קדם הריוני
    בהתאם לשיחה תחליטי אם הסיכונים גבוהים מדי עבורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו