עובר ללא דופק בשבוע 16

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עובר ללא דופק בשבוע 16
    שרה
    12/07/2010

    האם מצב של חרדה ומתח לפני ההיריון וגם במשך ההיריון יכול להביא להפלה (עד השבוע 16 שבו העובר היה ללא דופק) כשהסימפטומים זרמים ברגליים, התכווציות שרירים בגפיים דפיקות לב , אי שינה וכו'. אציין שהמצב הנפשי החריף מאוד אחרי ההפלה.

    כרגע אני מטופלת בציפרלקס ומתכננת שוב להיות בהיריון.

    1. לאור ההפלה שהיתה לפני כ- 7 חודשים - אלו בדיקות עליי לעשות לפני כניסה להיריון
    (ייתכן והיתה בעייה אחרת לגמריי).
    2. האם המצב הנפשי אכן משפיע על מהלך היריון תקין שעלול להביא למות עובר
    3. כמה זמן מומלץ להכנס להיריון מהפלה כזאת

    בתודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עובר ללא דופק בשבוע 16

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשרה

    ד''ר אלי רימון
    12/07/2010

    . לאור ההפלה שהיתה לפני כ- 7 חודשים - אלו בדיקות עליי לעשות לפני כניסה להיריון
    (ייתכן והיתה בעייה אחרת לגמריי).- מהפרטים שציינת לא ניתן לדעת מה הגורם ומתח לא נראה לי כגורם. פני לרופא הריון בסיכון לניתוח המקרה והמלצה על בירור מקדים להריון
    2. האם המצב הנפשי אכן משפיע על מהלך היריון תקין שעלול להביא למות עובר-לא
    3. כמה זמן מומלץ להכנס להיריון מהפלה כזאת- יש צורך בבירור אצל רופא הריון בסיכון ואז ניתן להרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו