שמירת הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שמירת הריון
    איילה
    13/07/2010

    שלום,

    אני בשבוע 31. הריון אחרי טיפולים.

    בשבוע 24 לאחר העמסת סור התגלתה אצלי סכרת הריונית, כיום אני במעקב במרפאה לסיכון הריון.
    אתמול הייתי במעקב אצל רופא הנשים שלי(לא מטעם המרפאה להריון בסיכון) והוא נתן לי חודש ימי מחלה שלאחריה אוכל להגיש בקשה לביטוח לאומי לקיצבה לשמירת הריון.
    יש לי כמה שאלות:
    1. האם הבקשה צריכה לשמירת הריון צריכה להגיע גם מהמרפאה להריון בסיכון או שמספיק מהרופא שלי?
    2. האם סכרת הריון נחשבת לסיבה שבעיקבותיה מאשרים שמירת הריון, גם אם היא יחסית מאוזנת?
    3.כרגע יש לי 32 ימי מחלה, אם בפועל אצל המעביד שלי קיימת יתרת ימי מחלה נמוכה מזה, האם אקבל בכל מקרה את הכסף?

    תודה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שמירת הריון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמירה

    ד''ר אלי רימון
    13/07/2010

    1. האם הבקשה צריכה לשמירת הריון צריכה להגיע גם מהמרפאה להריון בסיכון או שמספיק מהרופא שלי? מספיק הרופא שלך
    2. האם סכרת הריון נחשבת לסיבה שבעיקבותיה מאשרים שמירת הריון, גם אם היא יחסית מאוזנת? לדעתי לא
    3.כרגע יש לי 32 ימי מחלה, אם בפועל אצל המעביד שלי קיימת יתרת ימי מחלה נמוכה מזה, האם אקבל בכל מקרה את הכסף- לא יודע, התיעצי עם ביטוח לאומי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו