חוסר טסטוסטרון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוסר טסטוסטרון
    איתי הר-ניר
    22/07/2010

    שלום רב,
    עברתי לידה בשבוע 17 בשל חוסר מי שפיר בשק הריון.
    לא היתה ירידת מים מובהקת, אלא דימום. גם לא היית ההפלה - צוואר הרחם היה סגור והעובר היה עם דופק תקין.
    אחת ההשארות של הרופאים הינה חוסר בהורמון ההריון - טסטוסטרון, אשר גורם להתכווצויות של רחם ופקיעת שק הריון.
    שאלתי היא האם ניתן היה לצפות זאת מראש - ז"א האם רמת ההורמון נבדקת לכל אורך ההריון ובמידה וכן אזי השינוי ברמת ההורמון חל רק בשבוע 16-17 מכיוון שלפני כן כל בדיקות הדם היו תקינות? וזו (בהנחה שרמת ההורמון נבדקה).
    שאלה נוספת היא האם יש קשר בין זה שאני לא יכולה לקחת גלולות למניעת הריון - כל סוג שהוא - מסיבה שאני מתחילה לדמם באמצע חפיסה וזה גם איכשהו קשור לאותו ההורמון, ורמתו הירודה בגוף - האם מתוך היסטוריה זו אפשר היה להסיק כי תהיה בעיה ברמת ההורמון בהריון?
    תודה מראש,
    בברכה,

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוסר טסטוסטרון

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר טסטוסטרון

    פרופ' יריב יוגב
    22/07/2010

    אני מניח כי הכוונה לפרוגסטרון ולא לטסטוסטרון
    לצורך יעוץ פרטני ומסודר קבעי פגישת יחעוץ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו