הריון בסיכון או לא?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון בסיכון או לא?
    סופי
    26/07/2010

    שלום,

    אני בת 28 בהריון שני, שבוע 6 . מתגוררת בארצות הברית. ההריון הקודם היה על פניו ולכאורה תקין. אולם נודל לי תינוק עם מיקרוצפליה חמורה וסובל ממספר בעיות נוירולוגיות , למעט כך מתפתח טוב כיום. בארצות הברית נהוג לערוך סקירת מערכות אחת בשבוע 20 ואולטרה סאונד נוסף אחד לשקיפות עורפית. הייתי רוצה מעקב יותר צמוד לאחר ההריון הנוכחי מחשש שהתינוק יסבול מבעיה דומה. יצויין שלא עלו על הסיבה למיקרוצפליה של בני , בדיקות גניטיות היו תקינות. איני יודעת איך להתייחס להריון הנוכחי , הייתי רוצה לבקש מעקב יותר צמוד של אולטרה סאונד מחשש שהתינוק השני יסבול ממצב דומה. אודה לכם אם תוכלו לייעץ לי מה עליי לעשות ? האם ההריון הזה הוא בסיכון?

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון בסיכון או לא?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בסיכון

    ד''ר אלי רימון
    26/07/2010

    הריון בסיכון מבחינת זה שיתכן שהתופעה תחזור
    מעקב ההריון בארה"ב מוכר לי משהותי שם
    יחד עם זאת כדאי לבצע סקירה מוקדמת בשב 15 ולדעתי יסכימו לאשר לך זאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו