מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- ביטא דימום והריון בסיכוןאתי26/07/2010
שלום אני בתחיל הריון, לפני חודשיים וחצי עברתי הפלה נדחית עם עובר בגודל שבוע 8+.
הביוץ היה לפני כשלושה שבועות כלל הנראה.
לפני שבוע ביטא 115
אתמול כאבים (דקירות) לא חזקים במיוחד והבוקר דימום קל מאוד
הלכתי היום לאולטראסאונד:
"בחלל הרחם מעט נוזל 1.27 מ"מ, לא נצפה שק חלמון ולא נצפה קוטב עוברי"
נאמר לי לחזור על ביטא ולשוב בעוד שבוע
ביטא היום 1930
לפי מיטב הבנתי ונסיוני, לא תקין. אמורים עם כזה ביטא לראות שק
האם זה נכון?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון צעיר
ד''ר אלי רימון27/07/2010בבטא כזה לא תמיד רואים שק
כדאי להמתין שבוע ולעשות אולטרסאונד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבהמשך - ביטא מהיום ממשיך לעלות שאלה
אתי28/07/2010עלה ל3703 (תוך יומיים)
אך הבעיה היא שאני בטוחה שאני בשבוע 6 או לפחות 5 לפי סימני הריון
ולפי רופא נשים שבמקרה ראה את הביצית עומדת לבייץ.
ולכן , לא הגיוני מה שראו באולטראסאונד.
האם יכול להיות שביטא עולה גם כשהריון מפסיק להתפתח?
או שההריון מתפתח ולכן זה עולה אך לא מתפתח תקין?
לא ציינתי בהודעה קודמת - אני חולת סכרת סוג 1
מאוזנת בדרך כלל והשבוע בלאגן, כנאה בגלל ההורמונים
אשמח לקמת עזרה להבין.
(תור לרופא רק ביום שני )
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלאתי
ד''ר אלי רימון29/07/2010אנו קובעים גיל הריון לפי סונר ומדידיות העובר
כל שאר הדברים אינם חשובים כעת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה אבל מחדדת את השאלה
אתי29/07/2010פחות חשוב לי גיל ההריון, מבינה שנקבע רק לפי us
אך האם בטא ממשיך לעלות זה בכלל אומר שההריון באופן כללי ממשיך?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבטא
ד''ר אלי רימון30/07/2010כן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
