שאלה תיאורטית לגבי צלסטון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה תיאורטית לגבי צלסטון
    רחלי
    28/07/2010

    בוקר טוב, אי אפשר כבר לישון וגם לא לטייל עם הכלבה, ויש יותר מדי זמן לחשוב אז שואלים בפורום הכי אמין ויציב שקיים בסביבתנו האינטרנטית!

    ולשאלה

    האם מי שמקבלת זריקות צלסטון ו"ניצלת" מלידה לפני שבוע 34, האם ייתכן שעוברה יסיים להתפתח לפני שבוע 40, כי קיבל עזרה - נגיד בשבוע 37?

    אני בשבוע 30 (פלוס יום, נא לא לזלזל ביום שעבר!) קיבלתי צלסטון בהמלצתך ד"ר רימון, משתעשעת בתקווה שאולי נשאר לי ל"החזיק" רק 7 שבועות ולא 10...

    מקווה שאתה כבר בקו הבריאות ותודה לך ולד"ר יוגב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לרחלי

    ד''ר אלי רימון
    28/07/2010

    האם מי שמקבלת זריקות צלסטון ו"ניצלת" מלידה לפני שבוע 34, האם ייתכן שעוברה יסיים להתפתח לפני שבוע 40, כי קיבל עזרה - נגיד בשבוע 37? ההתפתחות לא נעצרת רק שהוא מגיע לבשלות ריאתית מוקדם יותר ואין בזה נזק

    אני בשבוע 30 (פלוס יום, נא לא לזלזל ביום שעבר!) קיבלתי צלסטון בהמלצתך ד"ר רימון, משתעשעת בתקווה שאולי נשאר לי ל"החזיק" רק 7 שבועות ולא 10...-משבוע 34 את מורשה להשתעשע בכל רעיון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו