חוששת מהריון מחוץ לרחם

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חוששת מהריון מחוץ לרחם
    אתי
    01/08/2010

    לפי וסת אחרונה אני בשבוע 7.
    בטא בדם
    19.7 115 (לפני שבועיים)
    26.7 1930 (לפני שבוע)
    28.7 3703 (יומיים אחר כך)
    באולטאסאונד לפני שבוע לא נצפה שק הריון (ביום שבו זה היה 1930)
    רק מעט נוזל בחלל הרחם
    טפולות - ממצא עכור קטן בשמאל בקוטר 19 מ"מ
    במישוש "מימין לרחם מלאות עם רקמה רכה רחם קדמי מעט מוגדל ונוקשה."

    בחודש הקודם להריון הנוכחי התפתחה אצלי ציסטה בשמאל שהיתה אז 4 ס"מ ובביקורת שבועיים קטנה בחצי
    ובחודש שלפני כן, עברתי הפלה בשבוע 9 עקב הריון שלא התפתח
    לפני כניסה להריון נוכחי ביוץ (לפי אולטראסאונד) היה בימין ולפי אותו אולטראסאונד
    ביוץ צפוי היה ביום 19 כך שאני כנראה רק בשבוע 6
    שאלותי:
    1.האם ערכי בטא תקינים והאם ניתן לדעת לפי בטא או הכפלות הריון מחוץ לרחם?
    2 האם היו בשלב הזה רואים באולטראסאונד הריון מחוץ לרחם?
    3. אם זה הריון מחוץ לרחם האם הייתי אמורה להרגיש משהו שונה?
    4. איזה הסבר אחר יכול להיות?
    5. האם מה שעברתי (ההפלה והציסטה) מהווים סיכון להריון מחוץ לרחם?
    המון תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חוששת מהריון מחוץ לרחם

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוששת מהריון מחוץ לרחם

    פרופ' יריב יוגב
    01/08/2010

    לכל השאלות תשובה פשוטה- בצעי בדיקת אולטראסאונד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו