ריבוי מי שפיר תאונה קלה וצירים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי מי שפיר תאונה קלה וצירים
    אמא
    04/08/2010

    שלום אני מחר נכנסת לשבוע 38 לאחר אשפוז בן יומיים עם צירים עקב תאונת דרכים שעברתי
    על הדרך מצאו ריבוי מי שפיר, פתיחה 2 ס"מ וצוואר מחוק 80 .
    כמו כן אושפזתי בשבוע 33+4 עם צירים מוקדמים וטופלתי בפרסולאט.
    במכתב השחרור צוין לשוב לבית חולים במקרה של דימום, ירידת מים וצירים.
    אני חשה בצירים (התקשות של הבטן) כל הזמן וזה לא חדש...היום נבדקתי אצל הגיניקולוג ואין שינוי בפתיחה. האם מומלץ לגשת לבית חולים שאין התקדמות בפתיחה, עקב ריבוי מי השפיר?
    מה הסכנות והאם כדאי לקבל זירוז, בהתחשב בעובדה שמשקל העובר מאוד גדול (ייתכן ויעבור את ה4 ק"ג בעוד שבוע ואני מאוד קטנה וצרה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי מי שפיר תאונה קלה וצירים

    פרופ' יריב יוגב
    05/08/2010

    ללא בדיקה מסודרת לא ניתן לחוות דיעה
    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ או התייעצי עם הרופא המטפל
    במידה ויש דמום צירים סדירים או ירידת מיים פני לחדר לידה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו