זירוז לידה- המלצות סותרות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • זירוז לידה- המלצות סותרות
    דפנה
    10/08/2010

    שלום לכולם,
    אני בשבוע 37+1, הריון שני ( הריון ראשון ולידה תקינים). במהלך ההריון הנוכחי אושפזתי בשבוע 23+5 ובשבוע 35+6 עקב דימום. בשני המיקרים הדימום היה אירוע חד פעמי ובשני המיקרים זוהתה ב- US היפרדות שליה של כ- 1-2 ס"מ. לא אותרה מצוקה עוברית ( מוניטורים, תנועות, וגדילה תקינים) ולאחר מס' ימי מעקב שוחררתי למנוחה בבית.
    עם שחרורי בפעם השניה לפני כשבוע, וכן בביקורת בביה"ח אתמול ציינו הרופאים כי מעוניינים בהקדמת לידה על מנת להקטין את הסיכוי לדימום נוסף, וביחוד מאחר ואני גרה רחוק יחסית מביה"ח (כ-40 דק' נסיעה ). הרופא המטפל שלי, לעומת זאת, מתנגד להקדמה בהתערבות רפואית כל עוד אין דימום נוסף או סימני מצוקה אחרים.
    בבדיקה אתמול עלה כי יש לי פתיחה של כ- 1.5-2 ס"מ ומחיקה של כ- 40% אולם הראש טרם ירד (מצג ראש) ואיני חשה בצירים.
    שאלתי- האם ככל שגיל ההריון וגודל העובר גדלים עולה הסיכון לדימום ויש הצדקה לזירוז, או שעדיף לתת לטבע לעשות את שלו כל עוד אין סימני מצוקה ( כאמור, הרופאים הציגו בפני גישות סותרות ).
    כמו כן, האם הזירוז עצמו לא יכול לגרום לדימום עקב האינטנסיביות שהוא מייצר?
    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    זירוז לידה- המלצות סותרות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זירוז

    ד''ר אלי רימון
    10/08/2010

    במגבלות הנתונים שנתת לי לדעתי יש היגיון רב בהשראת לידה כדי למנוע סיכון שבדימום נוסף
    אם יתרחש דימום בלידה יההי צורך לסיים בניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו