המטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המטומה
    סיגל
    21/08/2010

    שלום, בשבוע 11 להריוני השני( הראשון היה תקין והסתיים בואקום), היה לי דימום חזק מאוד בעקבותיו פוניתי לבית חולים. לאחר שלושה ימים התגלתה המטומה בגודל שבעה ס"מ על 2 ס"מ. היה לי מאז אותו יום דימום נוסף אבל בעוצמה נמוכה יותר. שלושת השבועות האחרונים מלווים בהתכווצויות לפעמים. נבדקתי ע"י מספר רופאים ונאמר לי שאין מה לעשות אלא להתפלל. אני כעת בשבוע 13 לאחר שקיפות עורפית תקינה. לציין כי התפתחות העובר תקינה למעט העובדה המדאיגה שההמטומה יותר גדולה מהעובר ו"יושבת" ממש מעל שק ההריון. אני לא יודעת מה לעשות. מה שכיחות מקרים כאלו ואיך זה לרוב מסתיים? האם לשקול הפלה?אני פוחדת להגיע לחודש מתקדם יותר ולעבור לידה כפויה חלילה. הבנתי גם שההמטומה יכולה להטות את תוצאות חלבון עוברי ואצטרך לעבור בדיקת מי שפיר. מצטערת על אורך המכתב. אני ממש בלחץ.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המטומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לסיגל

    פרופ' יריב יוגב
    21/08/2010

    קשה לדעת מה הגורם המדויק להמטומה והחשש שלך מוצדק
    יש שיעור גבוה יותר של לידות מוקדמות והיפרדות שליה
    מידת ההתערבות בשלב זה נמוכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו