הפלה בשבוע 11 התייעצות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפלה בשבוע 11 התייעצות
    שרה
    03/10/2010

    שלום

    שמי רבקה 32 נשואה.
    לפני כ 3 שבעק עברתי ניתוח גרידה עקב עובר שלא התפתח וחוסר דופק.
    זה היה הריון ראשון שלנו והשגנו אותו אחרי 4 חודש'.

    אנחנו מתכננים הריון נוסף, כמובן בחלוף הזמן ושהנפש והגוף יאפשרו זאת.
    רציתי לדעת אני בקופ"ח מאוחדת , י-ם , האם אני יכולה / צריכה להיות במעקב של רופא או מחלקה שנקראת הריון בסיכון ? אחרי מה שקרה לי ? האם זה אולי יותר מומלץ מרופא נשים רגיל ?
    אין לי טענות נגד הרופא שלי רק שהייתי רוצה להיות במעקב אצל ר' שיותר מומחה במצב של אישה אחרי הפלה.

    בנוסף , האם במידה ואהיה אצל ר' שמומחה בסיכון של הריון אם הוא מוצא לנכון לתת לי המלצה לשמירת הריון , להריון הבא?
    אני מניחה שהמערכת לא לוקחת סיכונים בנשים שעברו הפלה ואחרי שהם בהריון שוב צריך לקחת אחריות על האם והעובר.


    אשמח לתשובתכם המהירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפלה בשבוע 11 התייעצות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפלה

    ד''ר אלי רימון
    03/10/2010

    לאחר הפלה אחת אין צורך במעקב רופא מטפל ואין סיבה לשמירת הריון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו