מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- pphריקי05/10/2010
שלום,
אני בת 37 הריון רביעי.
בהריון השני שלי ילדתי עובר במשקל 4 קלו , בשבוע 41+ לאחר 3 ניסיונות בחדר לידה עם זירוז ולאחר אישפוז של שבוע בנסיון לילד אותי, הצוות התעקש שהעובר שוקל 3300 לכל היותר
לאחר הלידה , כשהגעתי למחלקת נשים , במקרה גיליתי דימום ולאחר שקראתי לאחות והגיעו כל הצוות תוך 60 שניות , גילו שהיה לי PPH והוציאו את כמויות הדם ממני וכמו כן כיווצו לי את הרחם חזרה.
בילד השלישי ילדתי בשבוע 41 עובר במשקל 4100 בלידה רגילה.
היום אני בהריון הרביעי שבוע 34, אני מניחה על פי נסיון העבר שגם הפעם אלד אחרי הזמן וגם הפעם העובר יהיה גדול.
האם לבקש קיסרי? מהי הדרך הבטוחה ללדת ללא PPH ? האם לילד ב שבוע 40? לחכות?
מהי הדרך הבטוחה עבורי על בסיס העבר שלי
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר pph - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010ניתוח קיסרי מוצדק בילד גדול 4300-4500 ואינו מונע PPH
כדי לבדוק לסוכרת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו
ריקי05/10/2010תודה
בדקתי סוכרת ב 100 גר ויצא בסדר
לעתי הסיבה לעוברים גדולים זה הזמן העודף בבטן
הגוף שלי לא מייצר מעצמו צירים ופתיחה ,רק עם התערבות רפואית
בלון, פיטוצין, סטריפינג....
לכן חשבתי שאילו היינו מבצעים קיסרי בשבוע 40 או 39 הסיכון ירד.
האומנם?!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועוד משהו - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010לא מונע
ניתן לשקול זרוז ב 39-40* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



