מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- תפקודי כבדמאיה05/10/2010
שלום,
אני בהריון שבוע 35, בתחילת הריון בבדיקות שגרתיות גילו שאני נשאית לצהבת C, היתי במרפאת כבד המליצו לחזור רק לאחר לידה כי בהריון אין שום טיפול, תפקודי הכבד שלי תמיד קצת גבוהים בסביבות 60 U\L. לפני כחודש התחיל אצלי גרד מאוד מציק עד כדי כך שאני לא ישנה בלילות מתעוררת כל שעה, הפנו אותי למיון ושם נאמר לי או שזה גרד הריוני או אלרגיה נתנו לורטדין, לאחר מכן פניתי לרופא עור נתנה לי אהיסטון וקלמין, כל הפתרונות הללו לא כל כך עזרו לי עדיין יש גרד.
אתמול ביצעתי שוב בדיקות דם להלן התוצאה:
LIPEMIC INDEX NORMAL
HEMOLYTIC IND. NORMAL
ICTERIC INDEX +
ALK.PHOSPHAT. 84.00 U/L ( 30.00- 140.00) (...*.....)
ALT(GPT) 65.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
AST(GOT) 100.00 U/L ( 5.00- 40.00) (.........)*
BILIRUB.TOTAL 1.46 MG/DL ( 0.30- 1.20) (.........)*
GGT(GAMMA GT) 41.00 U/L ( 5.00- 38.00) (.........)*
אני נורא לחוצה, מה עושים? האם זה עקב הריון?
אני כבר עייפה ללכת לרופאים כי אף אחד לא נותן לי תשובה מה זה יכול להיות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תפקודי כבד - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010קימות מספר אפשרויות
יתכן הפרעה על רקע הריון= כולסטזיס של הריון
יתכן הפרעה על רקע הפטיטיס C
יתכן גם על רקע זיהום וירלי
ממליץ לך לפנות ליעוץ מסודר של רופא הריון בסיכון
על פי הבירור ניתן לתת טיפול להקלת הגרד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה על התשובה
מאיה05/10/2010פניתי היום לרופא משפחה בקשר לתואה והוא נתן הפניה ל US כיס מרה, שאלי אותו האם ניתן לבע בדיקה לגילוי מלחי מרה הוא ענה שכן והתעלם.
האם בדיקה למלחי מרה היא בדיקת דם? והאם להתעקש לקבל הפניה לבדיקה זו?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה
מאיה05/10/2010האם מיילדים את כל הנשים שהוגדרו שיש להן כולכסטזיס של הריון, במידה וכן באיזה שלב
על פי מה מחליטים?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון05/10/2010שבוע 37-38
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



