פקיעת שק מי השפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פקיעת שק מי השפיר
    שלי
    05/10/2010

    אני נמצאת בהריוני הרביעי.
    בראשון ילדתי בשבוע 39 ויום
    בשני ילדתי בשבוע 34 (למרות זאת השתחררנו אני והתינוק אחרי יומיים מבי"ח!)
    בשלישי ילדתי בשבוע 39 ויום
    כל ההריונות היו תקינים והסתיימו בפקיעת מי השפיר ע"י העובר.
    אני בשבוע 25.
    ההריון והעובר תקינים.
    הפחד שלי הוא לידה מוקדמת בגלל פקיעת מי השפיר כפי שהיה בהריונות הקודמים.
    פקיעה שתעשה מוקדם כפי שקרא בהריון השני.
    השאלה שלי היא האם העובדה שההריונות הקודמים הסתיימו בפקיעה, מגדילה את הסיכוי והסיכון שגם זאת תסתיים בפקיעה ויתכן ואף מוקדמת? או שהקשר הוא מיקרי ואין להסתמך על העובדה שהריונות הקודמים הסתיימו בפקיעת מי שפיר להריון הנוכחי.
    כל פעם שהעובר בועט אני נכנסת לדריכות ולחץ.
    מבקשת את חוות דעתך.
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פקיעת שק מי השפיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פקיעת שק מי השפיר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    05/10/2010

    העובדה שילדת בלידות מוקדמות מעלה סיכון ללידה מוקדמת
    מצי לך לפנות ליעוץ מסודר במרפאה למניעת לידות מוקדמות באיכילוב ליעוץ מסודר
    אין צורך בהתחייבות מקופ"ח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו