מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
ד"ר רימון אני שוב מודה לך
הילה31/10/2010וברשותך עדיין נותרה לי שאלת הבהרה באותו העניין, האם ההריון שנראה כימי ואח"כ חוסר התפתחות ההריון וההפלה שנאלצתי לעבור שייכים לחלק של הגיל שלי או לחלק הכרומוזומלי של התורמת, והאם חלילה עקב הגיל יש קושי לשאת הריון עד סיומו המוצלח ולידה תקינה של ילדים בריאים? כלאמר האם למרות התרומה יש חשש גבוה לסיבוכים והריון בר סיכון מתוקף הגיל?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה- הריון מתרומת ביצית בגיל 45הילה16/10/2010
היי, אני קרובה לגיל 45 ,לאחר טיפולי פריון מתמשכים עברתי לתרומת ביצית.הריתי בהריון שנראה תחילה כימי ואח"כ לא התפתח ונאלצתי לעבור הפלה ע"י ציטוטק.כעת עומדת בפני טיפול נוסף. השאלה שלי האם יש קשר במה שעברתי לגילי ? והאם הריון מתרומת ביצית בגיל מבוגר דומה בסיכונים ובסיכוי לסיבוכים להריון טבעי בגיל זה ? או שהעובדה שלוקחים ביציות מתורמת צעירה "עוקפת" את הסיכונים הכרוכים בגיל ומשפרת את סיכויי ההצלחה גם בהיבט זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון מתרומת ביצית בגיל 45 - תגובה
ד''ר אלי רימון17/10/2010הסיבוכים שתארת קשורים לגילך ולא לתורמת
נושא של מומים והפרעות כרומוזומים אכן תלויים בתורמת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון, תודה
הילה30/10/2010לצערי תגובתך מה-17.10 לשאלתי לעניין הריון בגיל 45 מתרומת ביצית לא הגיעה למיל שלי
ואני רואה אותה רק עתה. לא הבנתי תשובתך אילו מהסיבוכים קשורים לגילי ומה קשור לתורמת. השאלה היתה באם כשאני משתמשת בביציות של תורמת אני "עוקפת ומונעת סיבוכים" הקשורים לגיל.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהד"ר רימון, תודה - תגובה
ד''ר אלי רימון31/10/2010יש סיבוכים שתארת קשורים לגילך ולא לתורמת כגון רעלת הריון, סוכרת
נושא של מומים והפרעות כרומוזומים אכן תלויים בתורמת ומבחינה זו הסיכון נמוך* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)