לידה שקטה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידה שקטה
    לילך
    17/10/2010

    שלום רב,
    לצערי הרב לאחר הריון שהושג ב IVF בשבוע 22 נאלצתי לעבור לידה שקטה + גרידה.
    הכל התחיל יום אחד בהופעת חום למשך יממה ולמחרת החום החל דימום(חום לא המשיך) שנמשך כ - 3 שבועות וכל זמן זה אובחנו המטומות.
    , אושפזתי כחודש ימים שרק בשבוע האחרון אובחן גם מיעוט מים כפי הנראה כתוצאה מירידית מים. (אני חשדתי בדליפת המים כבר כשבועיים לאחר תחילת הדימום והאישפוז אבל כאמור באולטראסאונד אובחן המיעוט רק לאחר 3 שבועות )
    1. מה יכולה להיות הסיבה לירידת מים כשהצוואר ארוך וסגור ? האם זה יכול להיות מצב של אי ספיקת צוואר למרות שצוואר סגור וארוך ?
    2. האם יכול להיות שיש קשר בין החום שהיה כאמור למשך 24 שעות ואח"כ נעלם אך יום למחרת החום התחיל בעצם הדימום ? ואם יתכן קשר בין הדברים מה זה יכול להיות ?
    3. כמה זמן עליי להמתין כדי לנסות הריון נוסף ?
    4. האם ישנם בירורים שונים שאני יכולה לעשות כעת בדיעבד (לא נעשתה נתיחה לא של העובר ולא של השלייה ) ?
    5. האם זה מקרה שניתן לפנות למרפאה למניעת לידות מוקדמות באיכילוב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידה שקטה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לידה שקטה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    18/10/2010

    המהלך שתארת שם אותך בסיכון גבוה ללידה מוקדמת בהריון הבא
    לא ניתן להקיף את הנושא בתר
    פני עם סיכון האשפוז לרופא הריון בסיכון ליעוץ טרום הריוני

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו