מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הריוןמזל20/10/2010
21 יום אחרי קיום יחסי מין ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית... ארבע שעות אחרי הבדיקה קיבלתי מחזור (הקדים יומיים)... נשארתי בחשש של הריון כי פחדתי שזה יהיה דימום ולא ווסת ..לכן לאחר סיום המחזור חיכיתי חמישה ימים וביצעתי בדיקת הריון שנייה (בשעות אחרי צהריים) ויצאה שלילית.
האם יש עוד סיכוי שאהיה בהריון?
יש לציין כי כבר יומיים אני סובלת כאב ראש וגזים והתכווצויות במעיים ... אין לי מושג אם שה קשור ...
אני מודאגת נא תשובתכם דחוף* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הריון - תגובה
ד''ר אלי רימון20/10/2010את לא בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבדיקת הריון
מזל23/10/2010מה שמדאיג אותי שאני מרגישה נפיחות בבטן ואי נוחות ...צרבת
זה לא קשור?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההריון - תגובה
פרופ' יריב יוגב24/10/2010את לא בהריון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ברשותכם
ליאת26/10/2010יש לי מזה שבוע התנפחות וכובד בבטן (כמו תחושת התמלאות ) ...גזים וצרבת ...כל הזמן אני מרגישה באי נוחות ...
האם התסמינים האלו שייכים לבעיה אחרת בגוף?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד שאלה ברשותכם - תגובה
פרופ' יריב יוגב26/10/2010לא ניתן לדעת ללא בדיקה
גשי לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
בחן את עצמך:
האם אתם עצבניים?
האם אתם עצבניים?
מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
בן 35, אב לנועם ואור, בעל ותק של 20 שנים בענף מוצרי התינוקות. לשעבר מנכ"ל בייבי קלאב. כיום עוסק במתן יעוץ ליבואנים ועסקים בתחום מוצרי התינוקות.... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)


.jpg)
