הריון בסיכון גבוה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון בסיכון גבוה
    טלי
    20/10/2010

    אני בת 29, אם לבן שלוש שנולד בניתוח קיסרי עקב משקל תינוק וחשש למצוקה עוברית. לפני חודש עברתי ניתוח קיסרי כשהייתי בשבוע 24להיריון, התעוררתי בלילה עם צירים חזקים והגעתי מיד למיון עם פתיחה מלאה. בחרתי בניתוח קיסרי מפני שהוסבר לי שכך הסיכויים של התינוק לשרוד יותר גבוהים. הדבר לא עזר והתינוק נפטר לאחר כמה שעות. בניתוח עצמו בשל גודל הרחם ומצג העובר בוצע חתך קלאסי בגוף הרחם אך עקב קשיים בחילוץ, החתך הורחב לכיוון הליגמנט העגול מימין.
    מבית החולים המליצו לי לחכות שנה עד ההיריון הבא ולהיות במעקב היריון בסיכון גבוה , בנוסף, הדגישו על כך שהלידה צריכה להיות בניתוח קיסרי מפני שהרחם לא יעמוד בצירים ועלול להיקרע.
    האם ניתן עדיין לשקול לידה טבעית לאחר שני ניתוחים? האם החשש לקריעת רחם יותר גבוהה בשל החתך שהורחב? כמה זמן מומלץ לחכות עד ההיריון הבא?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון בסיכון גבוה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון בסיכון גבוה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    21/10/2010

    לא ניתן ללדת בלידה טבעית!
    ממליץ לא להרות לפני שנה מהניתוח

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו