סכרת הריון ועוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סכרת הריון ועוד
    לימור
    25/10/2010

    שבוע 25 הריון שלישי פעם ראשונה סכרת הריון התחלתי לפני כשבוע את ההקפדה על הדיאטה ובבדיקת שתן לא היו לי קוטונים ושבוע אחרי עשיתי שוב בדיקה של קוטונים בדיוק אחרי שבוע של דיאטה יצא קוטונים 15 על מה זה מעיד? אני מרגישה שדי הדיאטה קיצונית למה שהיה לפני למרות שאני אוכלת המון חלבונים ומרגישה פחות תנועות עובר האם זה קשור לדיאטה? ובמהלך השבוע לא עליתי גרם ואף ירדתי קילו זה הגיוני?

    הסוכרים שלי במדידות 4 פעמים ביום בצום ושעה לאחר הארוחה תקינים לחלוטין.

    דבר נוסף יש לי פטריה שלא עוברת אחרי טיפול באגיסטן וטיפול בסוג נוסף של נרות האם יש מה להמשיך ולטפל? ההפרשות מרובות ומעט גרד .

    דבר אחרון נכנסה לי זכוכית ממש קטנה בקושי רואים אותה באצבע של היד הראיתי לכירוג אמר שהוא לא רוצה להתחיל לחפור כי אני בהריון האם זה יכול לעשות נזק?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    סכרת הריון ועוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סכרת הריון ועוד - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    26/10/2010

    מעט קטונים הם חסרי משמעות
    התיעצי עם הדיאטנית והעלי את צריכת הפחממות המעט

    לגבח הזיהום הנרתיקי לא ניתן לדעת ללא בדיקה
    הזכוכית אינה מסכנת
    במידה ומעוניינת קבעי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו