הריון תאומים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון תאומים
    נטע
    31/10/2010

    שלום,
    בת 35 עם אי טי פי. בהריון תאומים שבוע 19 + 4 ימים.
    1.קראתי שמשבוע 16 לפעמים מתחילים להרגיש את העוברים. אני עדיין לא מרגישה , האם לא תמיד מרגישים בשלב זה?
    2. עד עכשיו עשיתי בדיקת אולטראוסאנד של כמה דק' לשמוע דופק עובר. ב9/11 יש לי תור לסקירה מורחבת. קבעו לי תור לחצי שעה. האם חצי שעה מספיק לבדוק 2 עוברים?? האם כדאי לעשות את זה באופן פרטי?
    3. בשלב זה יוכלו להגיד לי מה גילם המדויק של העוברים? כי לא בדקתי זאת בהתחלה.
    תודה מראש
    ליאת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הריון תאומים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הריון תאומים - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    31/10/2010

    .קראתי שמשבוע 16 לפעמים מתחילים להרגיש את העוברים. אני עדיין לא מרגישה , האם לא תמיד מרגישים בשלב זה? בדכ לא מרגישים בשב 16 אלא לאחר שב 20
    2. עד עכשיו עשיתי בדיקת אולטראוסאנד של כמה דק' לשמוע דופק עובר. ב9/11 יש לי תור לסקירה מורחבת. קבעו לי תור לחצי שעה. האם חצי שעה מספיק לבדוק 2 עוברים?? האם כדאי לעשות את זה באופן פרטי? מספיק חצי שעה
    3. בשלב זה יוכלו להגיד לי מה גילם המדויק של העוברים? כי לא בדקתי זאת בהתחלה.,כן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו