מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- שאלה לרופאים הנכבדיםליאת03/11/2010
קיבלתי מחזור ב- 10.09.2010 , קיימתי יחסי מין בתאריך 17.09.2010
עברו 14 יום לאחר הביוץ , ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית .
בתאריך 08.10.2010 קיבלתי ווסת (אך הבחנתי שזה קצת שונה מהווסתים הקודמים) ...לאחר סיום הדימום שוב ביצעתי בדיקת הריון ביתית ויצאה שלילית.
בתאריך 01.11.2010 קיבלתי מחזור דומה למחזור של החודש שלפניו ...הקדים שבעה ימים ...יש לציין כי המחזור אצלי סדיר ואף פעם לא הקדים שבעה ימים.
האם זה נורמלי ?
האם יתכן הריון ?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שאלה לרופאים הנכבדים - תגובה
ד''ר אלי רימון03/11/2010יתכן שהתפתח הריון ונפל בשלב מוקדם
כמו כן יתכן שמדובר בהפרעה הורמונלית חולפת* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה
מזל03/11/2010אז אתה חושב שזה ווסת ?
לאחר הפסקת הדימום האם אתה ממליץ שאבצע בדיקת הריון ביתית שוב או שסתם לא להתייחס למה שקורה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה - תגובה
ד''ר אלי רימון04/11/2010אין צורך בבדיקת הריון ולא הייתי עושה דבר נוסף
פני לרופא המטפל* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
בחן את עצמך:
האם אתם טיפוסים חברותיים?
האם אתם טיפוסים חברותיים?
מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
מבכירי הגניקולוגים ומחלוצי טיפולי הפריה החוץ גופית בארץ. כיום הינו סגן מנהל היחידה להפריה חוץ גופית בבית חולים בילינסון. את טיפולי ההפריה החוץ גופית IVF, מבצע במטופליו בבית החולים אסותא בתל אביב. מומח... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



