לידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • לידה
    חסויה
    10/11/2010

    צהריים טובים אני רוצה להתייעץ איתכם בבקשה.
    אני כרגע בשבוע 35+3 בהיריון ראשון עם תאומים לאחר IVF לא עברתי הפלות ומשך ההריון והבדיקות תקינות. העניין הוא שכרגע עובר אחד ממוקם עם הראש למטה והשני במצב לפעמים עכוז ולפעמים הוא זז קצת הצידה כנראה מקפל את עצמו בכל אופן הוא לא עם הראש למטה הרופא אמר שאין מצב שהוא יתהפך לפי דעתו בשבוע כזה. הבנתי שבמצב כזה הולכים לניתוח קיסרי והייתי רוצה לבדוק את כל האופציות לפני שאני הולכת לניתוח. שאלתי היא אם אעבור לידה רגילה והעובר הראשון יצא מה הסיכויים של העובר השני להתהפך לראש וגם לצאת לפי ההגיון שלי כשהראשון יצא לשני יהיה מקום להתהפך? ועוד שאלה בבקשה אני מתכוונת ללדת בבלינסון וראיתי שיש שם שיטת טיפול של היפוך עובר מה הסיכונים שכרוכים בהיפוך זה? תודה על העזרה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    לידה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לידה - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    10/11/2010

    כאשר העובר הראשון במצג ראש יש מקום לשקול לידה נרתיקית גם אם העובר השני במצג רוחבי או עכוז
    לא מבוצע היפוך חיצוני לתאומים טרם הליך הלידה
    התיעצי עם בית החולים בו אמורה ללדת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו