המטומה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • המטומה
    אודל
    17/11/2010

    שלום רב!

    אני נמצאת בשבוע 15 + להריוני .
    בשבוע 10 הופיע דימום מסיבי ולאחר פנייה לבית החולים התגלתה המטומה.

    מאז עברתי 3 בדיקות אולטרסאונד שמראות כל הזמן שההמטומה גודלת.
    בבדיקה אחרונה שביצעתי אתמול (סקירת מערכות מוקדמת) נצפתה ההמטומה בגודל 5 ס''מ
    לא צויין הרוחב, אך לדברי הרופא ''רוחב צר'' - ''המטומה בצורת נקניק''.

    התור שלי לרופא הוא רק בעוד שבועיים. האם ממצא זה אמור להדאיג?
    האם כדאי שאקדים את התור?
    ומה לגבי שמירת הריון? אופי עבודתי מאוד נוח ולא פיזי בכלל, האם בכל זאת עדיף מנוחה?
    אציין גם שבהריון ראשון ( זה השני) התאשפזתי בשל צירים מוקדמים משבוע 27- לידה במועד, ומקבלת כרגע זריקות פרוגסטרון פעם בשבוע למשך 10 שבועות.

    אשמח לקבל תשובה.

    בתודה מראש:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    המטומה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המטומה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    17/11/2010

    התור שלי לרופא הוא רק בעוד שבועיים. האם ממצא זה אמור להדאיג? מטריד!
    האם כדאי שאקדים את התור? אין צורך, כי אין מה לעשות פרט למנוחה
    ומה לגבי שמירת הריון? אופי עבודתי מאוד נוח ולא פיזי בכלל, האם בכל זאת עדיף מנוחה? מנוחה למספר שבועות ומעקב סונר ואחכ החלטה על שמירה
    אציין גם שבהריון ראשון ( זה השני) התאשפזתי בשל צירים מוקדמים משבוע 27- לידה במועד, ומקבלת כרגע זריקות פרוגסטרון פעם בשבוע למשך 10 שבועות.-כדי להיות במעקב אורך צואר.


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך...

    אודל
    18/11/2010

    תודה רבה על התשובה הזריזה,
    וסליחה על הבורות, אך מה זה מעקב סונר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך... - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    18/11/2010

    אולטרסאונד

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המטומה

    יעל
    19/11/2010

    הי,
    שמי יעל, אני נמצאת בשבוע 26, עם המטומה (גם בקוטר 5 ס"מ) משבוע 13 בערך.
    בשבוע 13 התחילו הדימומים ובמשך חודשיים בערך לא הפסיקו.
    זה היה מאוד מלחיץ אבל בכל פעם שפניתי למיון/לרופא אמרו לי שאין מה לעשות ופשוט לנוח ולשתות הרבה.
    עד היום אני מקבלת פעם בשבוע זריקת פרוגרסטרון והיא מאוד עוזרת.
    כבר חודש שאין לי דימומים (חמסה, חמסה) וההמטומה התמוססה.
    אני ממשיכה לנוח בבית, שותה המון מים, לא מרימה דברים כבדים, לא מנקה, נמנעת לחלוטין מיחסי מין ומרגישה יותר טוב.
    תהיי אופטימית, תנוחי, תבקשי הרבה עזרה ותקשיבי להמלצות של הרופאים.
    שיהיה המון בהצלחה
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליעל

    אודל
    19/11/2010

    תודה רבה על ההתייחסות, זה מאוד מעודד.

    אשמח אם תפרטי לי יותר לגבי מנוחה, אני נורא מבולבלת ומקבלת חוות דעת שונות מרופאים.

    חלקם אומרים לי מנוחה בבית, אחד אומר לי שאני יכולה לצאת לשופינג (ללכת בלי מגבלה, רק לא להרים דברים כבדים), והרופא במיון שלח אותי חזרה הביתה ומבחינתו יכולה להמשיך לעבוד כרגיל רק לא להתאמץ יותר מידי.

    איזה סוג של מנוחה קיימת אצלך בדיוק, האם זה כולל שמירת הריון? האם יש לך ילדים נוספים בבית? אצלי יש אחד שיהיה בריא בן שנה ו-9, אני כמעט תמיד מקבלת איתו עזרה מצד המשפחה אבל לפעמים קורה שאף אחד לא פנוי, כך שאין לי ברירה ואני נאלצת לטפל בו טיפול מלא - חוץ ממקלחת.

    ועוד דבר:
    את מציינת שההמטומה אצלך גם בגודל 5 ס''מ, האם היא הייתה במצבי גדילה כמו אצלי, או נשארה קבועה או קטנה עם הזמן?

    זאת הזדמנות להודות לד''ר רימון - תודה על ניהול האתר שעונה על אינספור שאלות ונותן ידע רב:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודל

    יעל
    21/11/2010

    הי, מה שלומך?
    קודם כל אני רוצה לציין שבנוסף להמטומה יש לי גם הפרדות קרומים, אני לא בטוחה שבהכרח זה קשור אחד לשני ואם אצלך אין הפרדות אז סביר להניח שאצלך שונה.
    לכל מקרה...אני אפרט לך קצת יותר.
    בתקופה בה היו לי דימומים שכבתי במיטה רוב שעות היום.
    בשאר הזמן ישבתי ומעט מאוד התהלכתי בבית.
    יצאתי מהבית רק כשהיה לי תור לרופא או לבדיקה.
    יש לנו שני ילדים, הגדול בן 5 והקטן בן שנה ועשרה חודשים. אני בשום אופן לא מרימה אותם ואין מצב שאני נשארת עם הילד הקטן לבד ללא מבוגר נוסף בסביבה שיכול להרים אותו במקרה הצורך.
    בעלי המקסים עושה הכל!! מטפל בילדים, מנקה, עורך קניות, לוקח ומחזיר את הילדים מהגן ונאלץ להתחיל לעבוד בכל יום שעה מאוחר יותר.
    יש לנו גם עזרה נהדרת מהשכנים ומהמשפחה במקרה שהוא חייב ללכת. אני לא נשארת עם הקטן לבד אף פעם (לא לוקחים סיכון).
    אני כמובן בשמירת הריון מהיום בו התחילו הדימומים והרופא שלי מבקש שאני אשאר במנוחה עד הלידה.
    היום כבר אין דימומים אך עדיין רואים את ההיפרדות ואני ממשיכה לנוח.
    אני קצת יותר מסתובבת בבית, מקסימום הולכת לחברים, משפחה, שכנים וממשיכה לשבת שם, לא עולה במדרגות, לא מסתובבת בחוץ כשחם, שותה הרבה מים, בבית אני עדיין לא מתאמצת וכמובן נמנעת לחלוטיו מיחסי מין.
    אני מקווה שעזרתי.
    תרגישי טוב ותשמרי על עצמך.
    יעל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ולגבי ההמטומה

    יעל
    21/11/2010

    בפעם הראשונה שראו אותה היא היתה בקוטר 5 ס"מ. ולאט לאט היא קטנה עד שנעלמה לגמרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • היי יעל

    אודל
    21/11/2010

    כעת הדברים קצת יותר ברורים לי, אקח את הכל לתשומת ליבי.

    מליוני תודות:) הריון בריא ולידה קלה:)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו