ריבוי מי שפיר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריבוי מי שפיר
    סיגל
    23/11/2010

    שלום, בת 28 הריון שלישי.

    בבדיקה שגרתית בשבוע 25 התגלה לי ריבוי מי שפיר AFI 28

    נשלחתי לעשות העמסה מלאה (ה-50 יצא תקין), אקו לב עובר וייעוץ גנטי.

    הודגמה קיבה וסרעפת במצב תקין.

    הכל הכל הכל יצא תקין, ב"ה!

    יש לציין סקירה מוקדמת+מאוחרת, שקיפות עורפית - תקינות.
    חלבון עוברי - תקין, חוץ מהערך של ה-AFP שיצא 2.30

    גם סקירה מכוונת, עקב AFP גבוה (2.30) יצאה תקינה.

    ביום חמישי עשו לי שוב הערכה של כמות מים, התגלה שהכמות עלתה וה-AFI עומד כרגע על 30. בפעם הקודמת שבדקו צוואר (בשבוע 26) הוא היה 4.4 ועכשיו התקצר ל-3.5

    הערכת משקל עובר מתאימה לשבוע 31 ואני כרגע בשבוע 30.

    מה הסיכוי שתהיה לידה מוקדמת?

    שהעובר לא יצליח להתבסס באגן עקב הריבוי ויצטרכו לנתח?

    מה הסיכוי שחלילה חלילה חלילה משהו לא תקין עם העובר? למרות שכל הבדיקות תקינות לחלוטין...

    האם נדרש מעקב בהיי ריסק?

    תודה מראש.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריבוי מי שפיר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריבוי מי שפיר - תגובה

    פרופ' יריב יוגב
    23/11/2010

    יש לשקול ייעוץ גנטי
    בנפח מי שפיר שציינת קרוב לוודאי שאין מניעה מלידה רגילה
    קיצור הצוואר אינו מדאיג
    לא ניתן לשלול באופן מוחלט בעיה בכובר
    במידה ומעוניינת בייעוץ מקיף אישי פרטני תאמי פגישת ייעוץ אישית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו