שאלה לרופאים-פעילות גופנית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לרופאים-פעילות גופנית
    דקלה
    27/11/2010

    שלום,
    הנני בת 35. מתאמנת 5 פעמים בשבוע (30-40 דק' פעילות אירובית ו-30 דק' תרגילי כוח הכוללים מכשירים או משקולות). מתאמנת מזה שנה וחצי באופן קבוע. הריון יחיד בעברי לפני 5 שנים, סובלת מקרישיות יתר, הריון קודם עם רעלת אחרי הלידה. כיום ל"ד 100/65. מנסה בימים אלה להיכנס להריון שני.
    שאלותיי:
    1. האם אוכל להמשיך להתאמן בהריון באותה פעילות, עוצמה ותדירות?
    2. אצטרך להזריק קלקסאן. חששותיי הם שבמהלך פעילות גופנית ישנה עלייה בל"ד והשילוב של קלקסאן ול"ד מסוכן בגלל הסיכון לדימום מוחי. האם מסוכן? מה לעשות?
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלה לרופאים-פעילות גופנית - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    28/11/2010

    1.האם אוכל להמשיך להתאמן בהריון באותה פעילות, עוצמה ותדירות? אני מצדיע לך על פעילות הנמרצת ואולם נראה לי שכדאי שתמתני פעילותך.
    2. אצטרך להזריק קלקסאן. חששותיי הם שבמהלך פעילות גופנית ישנה עלייה בל"ד והשילוב של קלקסאן ול"ד מסוכן בגלל הסיכון לדימום מוחי. האם מסוכן? מה לעשות? אין בעיה כזו

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו