מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותראנה29/11/2010
שלום,
שמי אנה אני בת 38, +2 ,בהריון בשבוע 33, בתחילת ההריון טופלתי במשך כחמישה חודשים בזריקות קלקסן ולאחר מכן הטיפול הופסק בהחלטתה של הרופאה המטפלת בי, בשל שלוש הפלות קודמות אני נמצאת במעקב במרפאת הריון בסיכון גבוה. בשבועות האחרונים יש ירידה בטסיות הדם בבדיקות הדם שאני עושה, נכון לעכשיו התוצאה עומדת של 118, מתוכנן לי ניתוח קיסרי (כיוון שגם את השניים הראשונים ילדתי בניתוח קיסרי) רציתי לשאול כמ שאלות -
1. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?
2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?
3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'?
4. האם קיים סיכון גם לעובר?
5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?
אודה על תשובתכם הדחופה (אני מאד מודאגת מזה)* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר - תגובה
ד''ר אלי רימון29/11/2010. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?ניתוח בהרדמה כללית
2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?לא
3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'? אין סיכון לדימומים רק הסיכון מאפידורל
4. האם קיים סיכון גם לעובר? לא
5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?לא* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות בהמשך לתגובה
אנה30/11/2010תודה על תשובתך,
האם ישנה אפשרות אחרת חוץ מהרדמה כללית?מה עם הרדמה ספינלית?(הרדמה כללית מאד מפחידה אותי)
ומה אם רמת הטסיות אצלי תמשיך לרדת בשבועות הקרובים (יש עוד 6 שבועות עד שבוע 39)
האם עליי לבצע בדיקות דם בתדירות גבוהה יותר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות נוספות בהמשך לתגובה - תגובה
ד''ר אלי רימון30/11/2010jכשתגיעי ללידה תלקח בדיקה ואם טסיות פחות מ-100000 תנותחי בהרדמה כללית. אין אפשרות אחרת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצבניים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)



.jpg)