רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר
    אנה
    29/11/2010

    שלום,
    שמי אנה אני בת 38, +2 ,בהריון בשבוע 33, בתחילת ההריון טופלתי במשך כחמישה חודשים בזריקות קלקסן ולאחר מכן הטיפול הופסק בהחלטתה של הרופאה המטפלת בי, בשל שלוש הפלות קודמות אני נמצאת במעקב במרפאת הריון בסיכון גבוה. בשבועות האחרונים יש ירידה בטסיות הדם בבדיקות הדם שאני עושה, נכון לעכשיו התוצאה עומדת של 118, מתוכנן לי ניתוח קיסרי (כיוון שגם את השניים הראשונים ילדתי בניתוח קיסרי) רציתי לשאול כמ שאלות -
    1. על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?
    2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?
    3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'?
    4. האם קיים סיכון גם לעובר?
    5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?

    אודה על תשובתכם הדחופה (אני מאד מודאגת מזה)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רמת נמוכה של טסיות דם -דחוף ביותר - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    29/11/2010

    . על פי מיטב הבנתי זה מסוכן לתת הרדמה מקומית-אפידורל כאשר טסיות הדם נמוכות מ-100 , מה עושים במצב כזה?ניתוח בהרדמה כללית
    2. האם ינתחו אותי לפני שבוע 39?לא
    3. מה הסיכון בניתוח קיסרי במצב כזה? כלומר מבחינת דימומים פנימיים וכו'? אין סיכון לדימומים רק הסיכון מאפידורל
    4. האם קיים סיכון גם לעובר? לא
    5.עלי לציין שכרגע אני עובדת במשרה מלאה, האם מצב כזה מצריך מנוחה? אשפוז?לא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות בהמשך לתגובה

    אנה
    30/11/2010

    תודה על תשובתך,
    האם ישנה אפשרות אחרת חוץ מהרדמה כללית?מה עם הרדמה ספינלית?(הרדמה כללית מאד מפחידה אותי)
    ומה אם רמת הטסיות אצלי תמשיך לרדת בשבועות הקרובים (יש עוד 6 שבועות עד שבוע 39)
    האם עליי לבצע בדיקות דם בתדירות גבוהה יותר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות נוספות בהמשך לתגובה - תגובה

    ד''ר אלי רימון
    30/11/2010

    jכשתגיעי ללידה תלקח בדיקה ואם טסיות פחות מ-100000 תנותחי בהרדמה כללית. אין אפשרות אחרת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו